|
Het project dat al dat meten in de motorruimte nodig maakte: het begin van een extra zekeringenbox.
|
  |
  |
|
Nog een keertje de componenten, deze keer al deels met een laagje zwarte lak.
|
  |
  |
|
De onderkant. Nog maar weinig kabels op het moment, alleen de 10qmm kabels tussen de zekeringboxen.
|
  |
  |
|
De zekeringenbox waar alles op komt dat het zelfs met contakt uit nog moet doen, met een 10qmm kabel massief aan de (omgebogen) lipjes gesoldeerd.
|
  |
  |
|
De bovenkant weer, met de voedingskabels op hun plaats. Let ook op de twee relaishouders. Hier komen twee relais in die ieder de helft van de achterste zekeringbox op het contakt schakelen.
|
  |
  |
|
Een stukje opgeschoten alweer, de zekeringenbox is al deels in elkaar gezet. Ook is al de helft van de bekabeling gelegd.
|
  |
  |
|
Alle bedrading op zijn plaats!
|
  |
  |
|
Nog een keer een foto van de bovenkant. Je kan nu goed de deksel en de plexi plaat zien die de contakten afschermt van aanraken (EMMA regel: alle contakten moeten afgeschermd zijn. Zo niet: geen punten maar wel eeuwige schaamte)
|
  |
  |
|
En alles in de auto! Zoals je kan zien moest het expansievat een stuk opschuiven, omdat de zekeringenbox op zijn plekje vlak naast de accu is gekomen. Ook dat is een EMMA regel: er moet over de kabel gemeten, binnen 40cm van de accu een zekering zitten.
|
  |
  |
|
Nog een overzichtsfoto, waarop duidelijk de verplaatsing van het expansievat te zien is.
|
  |
  |